New in nail polish collection i NOTD

Nail polish thinner i remover, neki glitteri, shine rašpica, staklena i mineralna
Došao mi je paketić s lakovima za nokte koje sam second hand kupila od jedne cure sa krpica. Kada sam vidjela da prodaje Essence Night in Vegas topper davno povučen iz prodaje morala sam kupiti bar njega, ali sam odlučila uzeti sve moguće glittere i matt i frosting top coatove također davno povučene iz prodaje. Luda sam za mat lakovima. Ne sviđa mi se kada mi se lak za nokte sjaji jer obično matt top coat izvuče iz boje i finisha laka za nokte ono najbolje. A i dulje mi traje kad koristim matt top coat umjesto običnog top coata. Ja ne znam za vas ali meni ovi turski lakovi tako ogavno smrde da me tjeraju na povraćanje. Fuj. Ovdje je i ujedno moj prvi O.P.I. lak ikad i da ga nisam kupila rabljenog nikad ga nebi kupila jer mi je previše dati 140 kuna za njega, NE DAM. A da li je vrijedan novaca reći ću kada ga recenziram ovaj tjedan kada budem recenzirala neke od ovih proizvoda.

NOTD: Deborah Shine Tech -  Tecnologia Brevettata 84 matirana s Pyrusom
Napokon sam dobila novi fotić tako da slijede poštene slike ! U photoshopu sam malo složila lightning jer se taman naoblačilo kada sam ih pokušavala uslikati, osim što sam NOTD slikala na prirodnom svjetlu.Ovu manikuru sam jučer napravila i moram priznati da mi se jako sviđa kako ovaj lak izgleda matiran, u stvarnom životu je malo dublja ljubičasta boja ta koja prevladava a ne siva.

  • L'oreal Color Riche - Paradise Flower
  • Miss Selene - ne piše nijansa
  • S-he stylezone - ne piše nijansa
  • Neki no name turski lak
  • Essence Nail art special effect topper - Night in Vegas
  • Neki no name turski again
  • Miss Selene - ne piše nijansa
  • L'oreal Top Coat Confettis
  • Essence Black & White LE - Black Out
  • p2 Metallic Chic - Precious rose
  • Deborah Shine Tech -  Tecnologia Brevettata 84
  • Rimmel Lycra Pro - Fierce Cherry
  • Eveline 6w1 total effect
  • Neki random od Smart Girls Get More
  • Essence Fairytale LE - Pixie Dust
  • Avon Speed dry + - Ballerina
  • Essence Studio nails XXL Nail Protector
  • Essence Nail art express dry drops
  • Wet 'n' Wild Rock Solid - Knight in Shining Armour
  • Essence Colour Arts Nail Base
  • O.P.I. - Start To Finish Formaldehyde Free
  • Catrice Nail Expert Matt Top Coat
  • Essence Matt Top Coat
  • Catrice Frosting Top Coat
  • Pyrus Matte Top Coat

Glitter i flakes

Mettalic i tamne nijanse

Roze nijanse

Base, clear i ostalo

Matt i frosting top coat


12 comments:

  1. top coatovi sa prve slike su svi od reda za pozeljet divni ;__; i sa druge p2 i deborah. Dali ovih matt top coatova ima za kupiti kod nas? ja imam od manhattana, nije los ali nije ni najbolji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. essence night in vegas me toliko podsjeca na finger paints topere, da cu plakati. njih isto vise nema, a i ako se uspije naci za kupit, kostaju kao suho zlato i jos malo vise -.-

      Delete
    2. Jesu :) samo ovi turski smrde ko vrag, ali stvarno. Ja neznam kako sam izdržala lakirat nokte s tim.
      Da, ta dva metallic su mi jedni od naj lakova koje imam :)
      Na žalost nema, jedino ovaj pyrus imaš za kupit na njihovom web shopu ali taj ti je i najbolji, lak mi traje po tjedan dana s njim, ovi ostali su ti se svi kratko prodavali i brzo su ih povukli.

      Taj top coat mi je definitivno ponos ove kolekcije, skoro pa je dupe nekih poznatijih flake lakova. A na noktima izgleda predivno. Jednom ću ga uslikati kada ga budem nosila

      Delete
  2. vidjela sam u avonovom katalogu isto neku predivnocu od laka, dosta me podsjeca na ovaj essence, oko 35 kn je, jesi ga probala mozda?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaa onaj Opal, da znam na kaj misliš :D
      nisam ga isprobala, dopao mi se ali se nisam odlučila uzeti ga jer na netu nije bilo swatcheva ni ničega

      Delete
    2. aha taj, mene jedino sprijecava sto nemam od koga naruciti, a nije mi bas blizu dok dodjem u grad avon :/

      Delete
    3. Mislim... Ne želim se reklamirati ali ja ti naručujem za Avon xD.
      Btw i meni je to previše daleko xD

      Delete
    4. Našla sam swatcheve na netu za taj top coat ! baš je diivan :). naručit ću si jednog :)
      https://www.google.hr/search?q=avon+opal+top+coat&client=firefox-a&hs=5tt&rls=org.mozilla:en-US:official&channel=fflb&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=cMckUt-SEszEswbM7YE4&ved=0CCkQsAQ&biw=1024&bih=625

      Delete
    5. ja sam nakon swatcheva ostala malo razocarana, nisam ocekivala da je to mylar, mislila sam da su neke "njeznije" flekice. a sto se avona tiche, ja sam u zadru, pa mi dodje na isto dok nadjem avon lady ili odem do avona u zadru :D

      Delete
    6. Haha imaš pravo ! XD
      Blago tebi, ja bi najradije otišla u dalmaciju, klima je zakon dole. A dragi mi je inače iz dalmacije haha

      Delete
    7. pff ja samo sto ne uvenem od tuge za zagrebom :D meni fali snjeg :( i nikako se naviknuti na to da mi kucha cijelu godinu mirishi kao kada dodjesh na godishnji na more XD

      Delete
    8. A Zagreb je ipak glavni grad :D
      Ja ti ne volim sniueg baš previše haha
      Meni bi bilo super xD

      Delete

 
Follow on Bloglovin

Translate my older posts!