REVIEW - Bourjois 123 perfect CC cream & Rouge edition velvet

I will write today about two kinda new products from Bourjois which I decided to try out, the CC cream and matte liquid lipstick Rouge edition velvet.

Danas ću pisati o dva poprilično nova proizvoda od Bourjoisa koje sam odlučila isprobati, a radi se o CC kremi i mat tekućem ružu u nijansi 08 Grand Cru.

on a totally cool background
I will be talking about the CC cream first. Mine is in the shade 31 Ivory. It's a neutral, more leaning to yellow shade and it's not really ivory, it's quite a bit dark for me but I mix it with white foundation from Stargazer and it looks better. It really isn't a best solution for the pale folks like me, or even paler (I am the second palest shade in Makeup forever foundations and 21 in Missha M perfect BB cream). This CC cream has 3 different colored pigments, peachy for covering tired skin, green for redness and white for dark spots. Bourjois also promises a 24 hour hydration. These cream has SPF 15. I have a pretty greasy skin which is also constantly dehydrated and it's rare for my foundation to last longer than 3 hours. This CC cream is hydrating but not enough to skip moisturizer. I would not recommend this to very dry skin because it will not be enough and this CC cream has a semi matte effect on the skin. I tested it when we went to celebrate my sons 1st birthday and I wore it for 5 hours. My impressions are: It's hydrating enough for me to not feel like I walked through the desert when I wash it off my face. It is long lasting and it didn't melt from my face. IT has a semi mat finish, a watery texture and my biggest pet peeve is that the product keeps getting to the cork and makes a mess every time I use it. It applies very well and I would rate it 4/5 just because the shade is not pale enough and it certainly is not ivory. I am very pleased with this product and I plan on purchasing it again.

Prvo ću pisati o CC kremi. Moj primjerak je u nijansi 31, Ivory. Nijansa je neutralnog podtona i nije baš ivory, onak iskreno, meni je poprilično tamna, ali ju miješam sa Stargazer bijelim puderom, ali je bitno naglasiti da curama jako svijetle puti poput mene nijansa ne odgovara. Ova CC krema navodno sadrži 3 različita pigmenta, breskvasti služi za prekrivanje umora, zeleni crvenila i bijeli tamnih mrljica. Isto tako Bourjois obećava 24satnu hidrataciju između ostalih stvari. Ova krema također sadrži SPF15. Da napomenem. Moja koža je masna i jako se znojim, a opet dehidrirana. Rijetko koji puder mi izdrži dulje od 3, 4 sata bez da se  počne skidati s lica. Ova CC krema je stvarno hidratantna, ali rekla bi da nije dovoljno za suhu kožu. Ovu cc kremu zapravo uopće ne bi preporučila suhoj koži. Testirala sam ju kada smo išli slaviti bebin prvi rođendan i nekih 5 sati sam ju nosila. Moji dojmovi su sljedeći: dovoljno je hidratntna da kada ju skinem s lica se ne osjećam kao da sam hodala po pustinji. Postojana je, nakon 3 sata sam se počela malo sjajiti, a nakon 5 sati cc krema je još uvijek bila na licu i nije nestala ili se počela gubiti po nekih dijelovima. Ima polu mat finish, tekstura je malkoc vodenasta, slijeva se u čep ako je držite na polici, lijepo se razmazuje. Sve u svemu ja bi ovoj cc kremi dala ocjenu 4/5 i to samo zato jer ne proizvode dovoljno svijetle nijanse za nas snjeguljice. Izuzetno sam zadovoljna ovom cc kremom i sigurno ću je opet kupiti.

Le swatch


The next thing in line is the Rouge edition velvet in the shade 08 Grand Cru. Rouge edition velvet is a new lipstick line from Bourjois which are supposed to be matter and long lasting. When I wore it for the first time I kinda wanted to give it a proper testing so I wore it for 7 hours. This lipstick is a real miracle and it lasted for all the 7 hours until I took it off. I'm a smoker and I eat out a lot and drink coffee. So, this lipstick hands down survived 10 cigarettes, two cups of coffee and eating out twice. It didn't bleed all over my face. It faded a bit on the center of my lips but nothing awful and I didn't have to reapply. This is the real matte lipstick guys. I own a lot of lipsticks and none of them is this matte and a lot of them claim that they are matte.  I am thrilled with this lipstick and I love it. I wear it mostly on special occasions when I need makeup that will last longer. It has a wonderful applicator and you don't need a lip brush with this one (I prefer liquid lipstick because of the applicators which are a easier for me to work with). The only downside for me is it's price, I think it's a bit too expensive, but I would buy it again, probably the other red shade but with some kind of coupon or a discount.

Sljedeća stvar koja je na redu je Rouge edition velvet tekući ruž u nijansi 08 Grand Cru. Rouge edition velvet je nova linija ruževa od Bourjoisa, koji bi trebali biti skroz mat i jako postojani. Testirala sam ovaj ruž na Danima ljepote i nosila sam ga nekih 7 sati. Ovaj ruž je pravo ČUDO. Dakle trajao je svih 7 sati i nije ni mrdao s usana dok ga nisam skinula. Inače sam pušač, kad izađem van iz kuće obavezno popijem kavu ili čaj, uvijek nešto jedem i dosta pričam. Dakle, ovaj ruž je hands down preživio nekih 10 cigareta, dvije kave, dva hranjenja u pekari i cjelodnevno pričanje, nije se razlijevao na rubovima usana, mrvicu je blijedio na sredini ali se to uopće nije vidjelo tako da ga nisam morala popravljati. A da ne pričam o tome da je skroz mat. Više mat od svih ruževa koje imam a tvrde da su mat, e pa nisu, ovo je mat. Ima krasan aplikator za nanošenje s kojim ne treba koristiti nikakav lip brush. Totalno sam oduševljena s ovim ružem. Jedina mana mu je cijena, sada košta oko 80 kuna, do kraja ožujka je na akciji, a inače je oko 100 kuna, malo previše za ruž za nas koji smo on a budget. Ali svejedno bi kupila bar još jednu nijansu samo zbog što traje toliko dugo.









8 comments:

  1. Meni su ionako svi Bourjois puderi od reda prežuti, a i kad kažeš da nije za suhu kožu...nula bodova :/ Svi hvale postojanost ovih Bourjois ruževa i ova tvoja nijansa predivno izgleda!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni su svi koje sam do sad probala bili jako žuti, osim ovog koji ja baš skroz neutralan. Prije bi rekla da je za masnu ili mješovitu jer stvarno nije toliko hidratantna
      Nijansa je baš krasna, jedino što smrde ko vrag kad ih otvoriš, ono ko da si otvorio kantu s bojom xD

      Delete
  2. dakle.........ruž je stvarno dobar? nekako sam skeptična jer je postao dosta razvikani u kratkom vremenu, a to obično završi tako da sam razočarana sa time........npr. aussie šamponi.
    nadam se da miris ne pokrene migrenu :/
    i moja je koža dosta suha plus ten duha tako da ništa od pudera.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je. Nosila sam ga dva puta i stvarno traje cijeli dan. Oba dva puta je trajao cijeli dan i nije se razlijevao.
      Aussie šamponi su smeće, to sam i po sastojcima vidjela xD
      Ne pokrene mogrenu, inače sam sklona od nekog mirisa dobiti migrenu, ali ovo nije tako jak miris.
      A gle, za te pare kupiš neki drugi koji ima nijanse za snjeguljice xD

      Delete
  3. da da, čula sam i na bb day-u kako se hvališ ružem ;)
    a već dugo pikiram neki puder od bourjois, vidjet ćemo na što će na kraju odluka pasti :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa kad je savršen :D.
      Ja sam ti skroz škrta što se pudera tiče, ne volim dat puno para za nit niti ih imat više od 3 xD

      Delete
  4. Joj svi hvale ove nove Bourjois ruževe! Baš sam znatiželjna, trajnih ruževa UVIJEK treba :)

    ReplyDelete

 
Follow on Bloglovin

Translate my older posts!