Loko Samson Shampoo bar review

Sorry guys but this post is going to be on Croatian only because It's a Croatian brand only available in Croatia.


Nije moja slika, uzela sam ju s loko fejsbuka jer sam svoj potrošila i naravno ga zaboravila uslikat prije toga



Heya, danas pišem o Loko kozmetika Samson krutom šamponu za kosu*. Inače sam veliki fan šampona u krutom izdanju i već godinz i pol ne koristim šampone sa sulfatima, pa sam pred nekih godinu dana odlučila preći na kompletno prirodne proizvode za kosu, pa je iz toga krenulo da sam prešla na sve prirodno i homemade. Okej osim makeupa, ali radim na tome. Veselila sam se korištenju ovog šampona ko malo dijete jer ima jako obećavajuće sastojke.
Evo što kažu Loko kozmetika o sapunu:

Samson je sapun namijenjen pranju kose, prikladan je za sve tipove kose, napravljen je od ulja avokada, pšeničnih klica, jojobe i mango maslaca. U Samsonu se nalaze još i hidrolat koprive, eterična ulja čajevca, lavande i ružmarina.

Kombinacija biljnih ulja u sapunu njeguju kosu, daju joj sjaj i potiču njezin rast (pš. klice). Eterična ulja se uspješno bore protiv peruti, iritacije vlasišta, potiču cirkulaciju tjemena i samim time i rast kose. Hidrolat koprive smanjuje ispadanje kose i pomaže u borbi protiv peruti.


Nakon korištenja 2 + mjeseca (perem kosu jednom tjedno, imam ga još i da toliko dugo traje) mogu reći da stvarno potiče rast kose. Otkada perem kosu s njim sam stvarno primijetila brži rast. Također mi kosa puno manje ispada i jača je i ne puca lako. Moja kosa je inače malo više na suhu stranu, ne masti se skoro uopće, vlasište mi je iritirano i imam perut i povremeno psoriazu. Isto tako je tanka i sklona ispadanju. Što se peruti tiče, ovaj šampon pomaže puno više od bilo čega drugoga što sam probala, pogotovo u kombinaciji s octenim ispiranjem. Ne miče mi perut potpuno, a to ni ne očekujem, vrati se nakon neka 3 dana. Ima krasnu gustu i bogatu pjenu, i savršeno čisti kosu. Kada treba blajh isprati s glave ovaj sapun je dušu dao, miče ga temeljito, kao niti jedan kojeg sam do sad probala. Bitna je napomena da ako imate jako tvrdu vodu doma ga isperite sa mješavinom octa i vode (1 žlica octa na šalicu vode i to prelijete preko glave) jer će vam inače kosa biti voskasta i puna taloga od sapuna jer se domaći sapuni koji se dobivaju sapunifikacijom loše slažu sa tvrdom vodom na kosi. Nakon toga slobodno isperite ocat. Ocat je inače super za kosu jer joj daje sjaj i riješava iritaciju vlasišta i perut (kod mene na kratko vrijeme doduše).

Ovaj sapun bi definitivno preporučila osobama s masnom kosom i osjetljivim vlasištem, ali i osobama drugih tipova kose jer ju ne isušuje i ne petlja. Ako prelazite sa komercijalnih šampona na ovakve šampone, prvo dubinski očistite kosu. I moram naglasiti da će u tom slučaju biti period navikavanja jer ne sadrži sulfate. Kosa će vam biti malo više masna i izgledat će možda malo gore nego inače, ali će nakon tjedan, dva sve proći i kosa će vam biti bolja nego ikad, vjerujte na riječ :D. Svakako preporučujem svakome da proba ovaj šampon jer je stvarno zakon!

Možete ga naručiti OVDJE

* - PR UZORAK




0 comments:

Post a Comment

 
Follow on Bloglovin

Translate my older posts!