Recenzija - Miyu prirodna kozmetika

Inače ne pišem recenzije ako proizvod nisam koristila najmanje mjesec dana, ali sada ću napraviti iznimku jer su ovi proizvodi jednostavno toliko zakon i pokazali su se super u samo dva tjedna korištenja.



Potaknuta iznimno dobrim recenzijama (posebno od Voodoo Blonde), od Miyu sam kupila mineralni puder i stick Poočnjaković i iskreno ne znam što mi je draže. Ova dva proizvoda su mi definitivno postali Holy Grail i planiram ih kupovati dok ne krepam. Oduševljena sam i potpuno očarana i sigurno ću naručiti još nešto od Miyu u budućnosti. Pikiram si Aqua Rea ili AquaC sprejeve hihi. 

Recenziju počinjem sa stickom Podočnjakovićem, koji je, kao što ste skužili stick koji smanjuje bore i podočnjake. Pakiranje mu je ful praktično i zakon, samo odvrneš čep i malo namackaš ispod oka, utrljaš i voila! On spada u moju rutinu prije spavanja. Taman prije nego legnem ga stavim, utrljam i pustim da se malo upije. Evo što Miyu kaže o Podočnjakoviću:

Stick Podočnjaković - stick za okoloočno područje!

Praktičan, njegujuć, higijenski. Protiv borica i podočnjaka, s osvježavajućim blagim hlađenjem za razbuđivanje. Ne ostavlja masni sjaj.

Sadrži ulje kokosa, koje odlično hrani nježnu i suhu kožu oko očiju, koncentrat prirodnog vitamina E iz suncokreta koji djeluje preventivno na bore, pčelinji vosak, ekstrakt kave za poboljšanje cirkulacije i smanjenje napuhnutosti i podočnjaka, eterično ulje smilja koje također poboljšava cirkulaciju, smanjuje podočnjake i sprječava bore, te dašak eteričnog ulja paprene metvice za vrlo blago osvježavajuće hlađenje za razbuđivanje. Bez konzervansa i nepotrebnih dodataka koji bi mogli iritirati vrlo osjetljivo okoloočno područje.

Primjena: lagano umasirati u okoloočno područje, ujutro za razbuđivanje ili navečer za cjelonoćnu njegu.

100% prirodan, bez konzervansa, umjetnih bojila, mirisa i derivata nafte.


Moj komentar je WOW. Just WOW. Ovo je nešto najbolje što sam ikada u životu koristila za područje oko očiju i STVARNO miče podočnjake i također je pogodno za ljude sa osjetljivim očima koje sve nadražuje (kao npr. mene kojoj suze oči na sve živo) jer ništa ne iritira. Neki dan me sestra pitala da što sam napravila s očima i da gdje su mi nestali podočnjaci. Dakle nisam samo ja primijetila očito poboljšanje nego je i ona. Pa i muž mi je rekao da izgledam bolje (nije znao zbog čega ali to nije bitno :D). Ovo je totalni MUST HAVE za osobe koje ne spavaju dovoljno, imaju malu djecu i genetski izraženije podočnjake i borice ispod i oko očiju. Nakon samo tri dana korištenja ovog proizvoda podočnjaci su mi splasnuli, prije sam imala one napuhnute vrećice, a sada ih nema uopće. Bili su tamno ljubičasti, a sada su neke tamnije pinky boje.. Da se razumijemo, podočnjaci mi se još uvijek vide ali manje. I to značajno. Lice mi napokon izgleda zdravije, a ne kao da sam se upravo digla iz groba. Na žalost, nisam se sjetila fotkati stanje kakvo je bilo prije, ali evo situacije nakon dva tjedna.
Pomnožite ovo sa 16 i dobiti ćete moje podočnjake prije
Zanemarite no-makeup-zarasle-obrve face fotkala sam na brzinu sada nakon što sam stavila Podočnjakovića (da, fakat sam ovako blijeda, nisam nigdje uređivala sliku). Evo mogu reći da mi je čak i borice zagladio (imam 20 godina i bore oko očiju i 20 posto kose mi je sijedo...). Kao bonus i prekrasno miriši i baš me nekako uspava :D. Osim toga što je pakiranje praktično, dobije se i puo proizvoda. Jedva da sam malo potrošila, a stvarno ga ne stavljam štedljivo. Ovo je sto posto Holy Grail i volim ga do groba i nakon <3. Ovaj gif govori sve što ne mogu riječi.






Sljedeća stvar za recenziju je the most awesome puder na cijelom bijelom svijetu, custom made mineralni puder od Miyu.

Pudera nema u njenom online katalogu, ali ću vam kopirati što mi je rekla u inbox kada sam ju pitala za mineralni puder.

Da, radim ih po narudžbi, koštaju 120 kn 8 g u kutijci sa sifterom. Ti mi opišeš što bolje puder kojeg želiš, navedeš nijansu najbolje nekog pudera iz kozma pa ja radim po njoj. Biraš matiranje i prekrivanje 1-5. Da li ti je više bitno matiranje ili prekrivanje i opći dojam pudera na licu, lakoća primjene..
Taj puder ćeš nanositi kistom tapkanjem, nikako utrljavanjem, na podlogu za puder, neku laganu kremu koja se ne upije odmah pa se puder stigne prihvatiti na nju. Tako će postojanost biti dobra.
Ja sam izabrala jako matiranje zbog moje masne T zone (i mog ubermasnog nosa koji se vječito sjaji) i srednje prekrivanje jer nemam neke nepravilnosti na licu osim crvenila i proširenih pora (pogledajte sliku iznad), a i ne volim imati puno nečega na licu.
Yup, It's white
Prvo, puder prekriva svo crvenilo, a ja sam stvarno crvena u faci, najviše oko nosa. Također savršeno prekriva omanje prištiće i nepravilnosti na licu (barem moje prištiće kojih stvarno nema puno), i izgleda vrlo prirodno i super je osjećaj na koži (ne svrbi me cijelo lice nakon što ga stavim) i izdrži mi neka 3, 4 sata bez da mi se na nosu počne topiti. Možda bi bilo bolje da sam koristila primer? Sa ili bez primera, to je do sada naj dulje što mi je ijedan puder ostao na licu. Same pohvale talentiranoj Miyu jer ovaj puder rocks my socks. Nisam uslikala before i after slike jer sam uglavnom uvijek kada sam se šminkala bila u žurbi jer u zadnje vrijeme kasnim svuda. Najbolje se nanosi s velikim fluffy kistom za puder, u kužnim tapkajućim pokretima, a ja još na kraju pošpricam lice s malo vode. Najbitnija stvar s ovim puderom je to što se treba staviti na neku dobru hidratantnu kremu (stvarno dobru) inače efekt nije tako dobar. Ovo je postao moj Holy Grail puder i od sada samo njega kupujem.





Naručite preko Facebooka ili na mail miyu.prirodna.kozmetika@gmail.com.

Batty

0 comments:

Post a Comment

 
Follow on Bloglovin

Translate my older posts!